第一次从朋友口中听见,
原来‘我不要’,‘我不想’,‘不愿意’等可以用很多其他巨资来代替,
比如‘XXX不久没那么麻烦了’,‘你不觉得XXX比较好吗’,‘什么时候变成我的东西’
有意无意,但还是发生了;讯息还是传达了

我也不想,但我没有选择了
只好自己来了,就这样,我东奔西走,
连cendi的guard 也认得我的样子和车子,
三天里,我到了cendi 三次,大概跑了400km 吧(包括去了一趟nilai & LCCT)
虽然可以避免,但我却得不到的合作,
瞬间还真的想不到谁可以帮,
原来自己在大学混了四年,能帮的朋友还真的没几个...
真的失败
不经意的,我啃下来的
虽然比起一些有心人,我做得不多;
但至少,我真的觉得不容易

爸妈说,
“不要紧,赶回去看看”
“不了,我call去,他们开始散band了”

“既然你们都要完了,算了吧,我不来了”
“好的”

“我们等你来,到夜了你还是没来,我们就开始收拾”
有些话,在我的角度听下去,真得很刺耳
我被遗忘了?

这几天,突发事件太多;
自己吞下来的不说,
突然发现,
原来那400多公里白跑了
toll funds 白给了
自己做多了

我失望,不是因为我期望,是我预料不到
我失落,不是因为难过,是我把你们当成朋友

很多小事中可以看出很多事,
我看得出,听得到,也领教了
事情过去了;
我不怪人,不想这里的东西成为你的话题
是我自己鸡婆,没有同样的下次,
下次,我带个人,但张嘴巴去就好

2 comments:

This comment has been removed by the author.

Firstly, I apologize if there's anything that made you unhappy.

I must say that, I really got informed that, two friends were going back soon, that why we cut the cake first.

And the moment I received your call, we were already preparing to cut the second cake, and I didn't expect we'll have something on-going after the second cake, since I planned to end early as our friend is having test the next day. That time, you said that you're coming back from Klang, so I estimate around 30 minutes, which by the time you came, we will be finished cutting the second cake. So, when you said you're not coming, I said ok.

I were kinda busy the whole night frankly so when we served the second cake, I didn't pass the message for everyone. This is again my mistake, sorry.

Sincerely apologize.

Post a Comment